Svenskar?

Sydney said:
Jeg kan snakker lite norsk ochså. haha, no idea if I spelled that correctly

Kan du pratte finsk?

Jag kan tala lite svenska. Jag är finne men vi studerar svenska i skolan här i Finland. Jag har studerat svenska sex år.

freaky ... I understand all these things :D

I saw Kitchen Stories 2 weeks ago, a really good Swedish movie (y) but loved "f***ing Ämäl" more
 
Jag har oxå tråkigt... Alias är inte så bra längre. Hoppas att det börjar bli lite bättre nu när säsong 3 börjar gå mot sitt sl**.

Discord, du laddar inte ner de avsnitt som visats i USA? Då slipper du alla spoilers :D

Jag tycker att det är konstigt att det inte är fler från Skandinavien som tycker att Alias är så pass bra att de vill hänga på ett forum som detta och diskutera. Serien är ju jättestor i USA. I och för sig bor de ju mycket mer människor där än i Sverige, Danmark, Norge, Finland.

Det här är min 47:e post!! Det betyder att jag är Rambaldi i några minuter innan jag skriver nästa inlägg!!

:super:
 
tjena,
jag tycker alias är bra iaf.. älskar alias.. har precis
kollat på blowback.. nån som har sett den? ganska bra..
Ses
anna
 
Ja, jeg har faktisk set blowback :P jeg må indrømme, at jeg faktisk har mulighed for at se de nyeste afsnit fra usa :D heldigvis!

Ja, der skulle være mange flere i vores lande som ser Alias. De ved ikke hvad de går glip af.
 
Har sett Blowback två gånger nu. Det blir dock inte bättre ju fler gånger man ser det... Det är så synd att säsong tre är så dåligt. Fast jag tyckte det var roligt när Sydney sa "the alien invasion isn't due for a few month", eller hur hon nu sa det.
Och eftersom jag är ett Sark-fan, är det alltid kul när han är ironisk och sarkastisk. :P
 
Det sägs väl att det ska bli en säsong 4 i alla fall. Jenifer Garner har kontrakt till 2007 eller nåt sånt har jag hört.


Visst var alieninvasion-skämtet bland det bästa i blowback? Annars var det mest tjafs, förutom när man fick se Sark halvnaken :love: :D
 
fordi hun har kontrakt til 2007, betyder ikke at de vil lave sasoner til 2007. Men det ser bestemt ud til at der kommer en sason 4 og sikkert også en sason 5 :D :D :P
 
Jag vet inte, jag har bara läst att hon har kontrakt till typ 2007 och att det i princip är klart att det ska bli en säsong 4. Men det tar väl längre än ett år att spela in en säsong? Jag gissar att de håller på att spela in de sista avsnitten av säsong tre i USA nu?

Jag hoppas att de inte fortsätter med serien under jättelång tid ohc att kvaliteten blir sämre (som det håller på nu). Undrar om de kan behålla alla skådespelare så lång tid som för en säsong 5? Tex Victor Garber har säkert många "bättre" erbjudanden än en action-drama tvserie, han som är så bra skådis. Och nu när Jennifer Garner har blivit så "stor" kommer hon säkert få en massa filmerbjudanden.
 
Hur gör ni för att få tag i de nya avsnitten?
Jag använder DC, brukar finnas hela avsnitt på måndag eftermiddag/kväll dagen efter det visats i USA. Det kanske finns någon amerikansk hubb där det läggs upp direkt, men jag har inte orkat leta.
 
Oh, hoppas det blir en till season.. om den blir bra vill säga.. :P
Min brorsa laddar ner dom till mig med DC, han vill inte lära mig för
han tror att jag kommer ladda ner en massa skit m.m.. så han får göra
det istället.. Jag vill se "facade" nuuuuuhu! snyft

anna
 
Taskig brorsa du har... :D :D

Har du inte sett Facade????????????? Jag laddade hem den i måndags morse.
Då har du nåt att se fram emot :smiley: Mycket bättre än Blowback i alla fall.
 
hej hopp!
Ja visst är han :P nja, tycker ibland synd om honom..
jag ber honom fixa en massa grejor hela tiden. lol
jo, nu har jag.. typ i tisdags eller onsdags!? nja, tyckte
den inte var såå jätte bra,, bara den söta kramen och när
syd snackade med snubben med bomben om vaughn :blush:
*sött*
anna
 
Men du måste väl hålla med om att det var bättre än Blowback?
Jag tycker det är så himla trist med syd/vaughn/lauren. Kan inte V bara klippa sig och skaffa ett jobb och ta tag i saken. Måste vi pinas med hans "vånda" varje avsnitt.... Blä
 
Jag tror att jag kommer få problem med att ladda hem nästa avsnit!!! Det är nog det värsta som kan hända mig just nu.... :smiley:
Vi får inte längre vara med på den bästa hubben på DC, eftersom vi inte har fiberoptik utan adsl med bredbandsbolaget. Så nu försöker jag få min pojkvän att be någon med "riktigt" bredband att ladda ner åt mig, och sen skicka vidare....
Dagens I-lands problem.... ;)
 
Hehe, okay. det var ett Stort problem.. fast vänta lite.. vi har ju också adsl..
jaja, det fixar säkert brorsan :P
nja, kanske lite bättre än blowback. hehe, det var skönt att slippa Lauren..!
anna
 
Back
Top