Svenskar?

Jag tror att det löser sig ändå *lättad'. En av pojkvännens nätpolare ska fixa ned avsnittet så fort det bara går...

Jag har hittat en ny passion, i väntan på veckans aliasavsnitt: That 70's show! Det är ju verkligen skitkul!!!!!
 
Jag vet!!! visst är det bra!!!? ser på det ganska ofta.. skit roligt.
har du fixat nya avsnittet? eller när kommer det hit?
anna
 
Tjabba tjena folk! :D Jag är oxå svensk! :smiley: Visste inte att det fanns ett thread för svenskar *hehe*

Hur mås det?
 
Kul! En till som har förstått hur bra Alias är!!!
Varför tror du att de är så få svenskar som gillar Alias?, eller i alla fall gillar det tillräckligt mycket för att hänga här på AA?
 
Det är mycket få som är med på AA... Men vet många fler...

Hej hej Alias4-ever och AliasFanSweden! :D

Har någon sett Taken (avsnittet) av er?
 
Hrm, Lauren... nja, gillar henne inte så mycke. stör mig mest på henne, hehe
själv är jag ett Jennifer-fan! :D
hoppas jag får se avsnittet idag då, längtar
anna
 
Jack måste ju fatta, eller hur? Han har ju alltid koll på ohyggligt mycket mer än vad vi får se i rutan. Om inte annat blir jag besviken....
 
Phoebe said:
Va skoj! :D Vad tycker du om Lauren då? :D *är ett stor Lauren-fan*
Jag tycker det var lite onödigt att VAughn både hade gift sig, och att han gift sig med en "onding". Men troligtvis var det väl the Covenant som såg till att hon förförde honom och såg till att de gifte sig. Fast då jobbade ju inte Vaughn på CIA... Who knows?
Jag gillar inte väl Lauren så där himla mycket, men jag hatar henne inte som många verkar göra här, speciellt alla S/V shippers... Men om det inte fanns folk vi inte tyckte om i serien, utan bara de trevliga och mysiga, skulle det ju inte bli nån actionserie...
 
Asså jag är både S/V shipper och S/L shipper... mpnga tycker att det är konstigt men jag håller inte med ;)

Jag hoppas Lauren kommer vara med i s4... *hoppas*
 
Phoebe said:
Jag hoppas Lauren kommer vara med i s4... *hoppas*
Jag tyckte jag läst nån stans att hon har ett långt kontrakt. Men om hon kommer vara med i framtiden, blir det väl som en Sark-karaktär. Någon som alltid finns med, men som de aldrig lyckas fånga, under längre stunder i alla fall... Hon kan ju inte fortsätta vara gift med Vaughn många avsnintt till.
 
Håller med... Tycker dom ska skiljas så hon kan vara med Sark *inte för att vara gift hindrar Lauren men*
 
Alias4-ever said:
Hrm, Lauren... nja, gillar henne inte så mycke. stör mig mest på henne, hehe
själv är jag ett Jennifer-fan! :D
hoppas jag får se avsnittet idag då, längtar
anna
Usch jag hatar lauren.




syd & vaughn = forever
 
Back
Top